Torsdag

Knappt en vecka kvar till min födelsedag! Idag har jag strosat runt på stan en sväng efter skolan, egentligen har jag inte tid med sådana nöjen men hade några ärenden att uträtta så fick offra lite dyrbar pluggtid. Idag redovisade vi hela vårt husprojekt i skolan på 45 sidor och vi slapp kompletteringar så nu kan jag lägga allt detta bakom mig. Känns hur skönt som helst. Imorgon blir det en traditionell pluggdag med tjejerna följt av utgång på Hallands nation. Kan bli riktigt roligt. På Lördag ska jag åka en sväng till Jannicke och hälsa på lilla söta Mathilde som knappt är en vecka gammal, iiih så söt!
Dessutom älskar jag att sommarvädret är tillbaka igen! Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Vad kul! Då ses vi igen! Kan vi kanske fira dig också lite grann?

2011-05-20 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0