En helt vanlig torsdagskväll?

Hej! Kul att Elin är duktig och står i och tränar. Snart är hon tillbaks i Hallsbergslivet. Själv roar jag mig med andra betydligt onyttigare tillställningar. Igår kväll var det grillning och födelsedagsfirande hemma hos Filip. Där efter styrdes kosan ner mot Lunds nation. Och som alla andra gånger när man åker till Lunds så cyklar man förbi Challes pizzeria, och eftersom både jag och Magda var hungriga så svängde vi in där. Vi lyckades komma in backstage på pizzerian, göra vår EGEN pizza och snacka med Challe och Sadd. En helt sjuk kväll. Är bara tvungen att dela av mig av denna händelse eftersom jag aldrig fått knåda pizzadeg förut med riktiga pizzabagare, förresten har jag aldrig gjort en egen pizza på en pizzeria. Jag tycker det är lite ballt.
Idag är det Fredag och imorgon Paintball, akta er väg och vatten teknologer! Tyvärr är jag inte så teknisk så jag vet inte hur man lägger ut filmer, annars hade ni lätt fått se det från pizzerian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0