Vad är det som händer?

Skid-VM går absolut inte som planerat. Jag blir bara mer och mer upprörd för varje dag som går. Det som började så bra, vart ska det sluta nu? Kan det verkligen vara vallningen som förstör allting? Oh, jag blir så besviken. Hoppas de tar nya tag nu och kommer igen. För annars vet jag inte vad jag tar mig till. Jag tycker att allt känns orättvist och trist nu. Jag spelar iallafall skidvm-appen på telefonen flitigt där det går ut på att åka ifrån norrmän i skidspåret. Tänkte att jag ska försöka väga upp det som tyvärr inte händer i verkligheten.
Så för att lätta upp mitt något nedstämde humör under vägbyggnadsföreläsningen idag så lekte jag och Magda iallafall håriga kvinnan. Det är en rolig lek, kan absolut rekommenderas. Nej nu ska jag återgå till plugget och påminnas om att tre tentor väntar nästa vecka. Käre gode Gud hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0