Torsdag afton

Blev förvånad när jag gick in på bloggen och såg att jag redan bloggat. Sen kom jag på att jag inte alls bor i Lund och heter Carin, så det var bara till att logga in och köra på.

Imorn, liksom Carin, så är jag ledig. Får se vad jag ska göra då. Hade varit praktiskt om Karro varit hemma, för då hade jag kunnat hänga med henne. Men nej, hon är i Polen. Alltså landet Polen och inte swimingpoolen. Paus för skratt, höhöhö.

På tvn står hockeyn på, och jag törs egentligen inte skriva att jag tittar eftersom jag fick äta skit sist jag sa att jag hejade på AIK. Anledningen var att Karro, Klara och Linnea tyckte att man inte kunde heja på ett lag om man aldrig sett live. Jag tyckte annorlunda, och nu kommer vi aldrig mer att umgås eftersom detta skapade en enorm klyfta mellan oss. Tråkigt på så bra kompisar, men sånt är livet och jag har ju så många andra. Eller?

Fick dessutom hem ett brev i veckan, med frimärke från Kanada. Tack!





Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsegod:) Nu ska jag ut och jogga en sväng, det är ingen köttbulle som landar på arlanda nösta tisdag;) haha!

2011-03-24 @ 23:27:21
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0