Torsdag

Alltså jag blir så glad när jag loggar in på bloggen och ser att någon har KOMMENTERAT! Varje gång det händer är känns det som att det är första gången det händer. Det roligaste är när FLERA har kommenterat. Det kan jag leva på flera dagar. Så nu när Malin kommentera typ varje inlägg så blir jag helt crazy. Sen att jag inte är världens bästa kommentator är en annan grej, men från och med nu önskar jag att alla som läser skriver något i varje inlägg. Det blir så mycket roligare då.

Apropå kul så hände en grej som jag itne tyckte var så kul idag. Jag skulle åka buss hem från centrum där jag snabbhandlat efter en tur med taxarna. Jag inser när jag kommer fram till busshållplatsen att jag är en minut sen, men är envis som en åsna och står ändå kvar i sju minuter till i hopp om att bussen också ska vara sen. Icke icke, så jag börjar gå. När jag gått i ca 25 meter så kommer bussen och åker förbi mig. Jag fick gå hela vägen upp, tråkigt.

Och apropå kul OCH taxarna, så blev de jätteglada när jag kom för att gå ut med dem. Det var som att de varit ensamma i en vecka utan mat och vatten och sällskap, även om så det naturligtvis inte var så. Kul att få känna sig så där sjuuuukt uppskattad två gånger om dagen alltså. Ja, den andra gången var ju när jag kom hem och såg att Malin kommenterat bloggen.

Nu ska jag återgå till mitt = soffan, tvn och kanske en god BOK!

Firar dagens lycka med Picatchu



Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej jag får nog bli bättre på att kommentera känner jag. Du verkar iaf ha blivit en jäkel på att baka, det ser jag framemot att smaka på när jag kommer hem!

2011-03-18 @ 00:42:28
Postat av: My

Stackars Picatchu ;(

2011-03-18 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0