Tisdag

Idag är det både fettisdag OCH pannkaksdag (årets nyhet!) OCH kvinnodag. Vilken fest alltså. Detta ska jag och Jonas fira med ugnspannkaka till middag, och just nu firar vi med föreläsning. Det är Malin som coachar inlägget, och just nu sitter hon och säger att jag gör FEL. Fel!!

Hon vill istället att jag ska skriva om att det är så trevligt med pannkaksdag. Något annat hon tycker är trevligt är den bukiga, långsiktiga Philipskurvan. Den är spännande den, mina damer och herrar!

Sen när jag tagit mig hem från detta ska jag och Jonas göra ett försök på Willys, för lite mat. Detta är ett nödvändigt ont, då kylen nu ekar ondskefullt. Den är tom med stora bokstäver. TOM.

Nu återgår jag till Philipskurvan. KUL!



Elin

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men hallå där!

Trevligt att du läser om mysiga Philip, honom har jag studerat så hojta till om du behöver hjälp ;)

2011-03-14 @ 12:33:21
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0