Söndag

Sitter och är svettig i soffan, eftersom jag inte duschat efter dagens tävling. Men no worries, jag har bytt kläder så jag sitter i alla fall inte här med leriga kläder. Jag vet att jag borde duscha men jag ORKAR INTE. Är helt slut efter dagens 74 minuters pass.

Dagens tråkigaste var dock att mamma slog mig med 16 minuter. Men trots detta så är jag nöjd med mitt lopp, eftersom jag körde superorienterings-mode. Fast att mamma vann kanske inte var dagens tråkigaste, utan det var nog att Jonas stukade foten. Så nu sitter han (också svettig och oduschad) med foten i högläge och är ledsen.

Taggar att det strax är dags för Location, location, location och kanske för en dusch i pausen. Men vi får se om jag är så ambitiös.

Typ så här såg jag ut idag. COOL


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0