Onsdag

Vill först börja med att säga så här: ledsen Malin, det är XOXO. Du får allt ta och plugga lite mer Gossip girl innan du kommer hem ;)

Idag är jag knäckt. Ja alltså bokstavligt talat. Jag har varit hos en naprapat och knakat rygg och nacke, samt fått massage och el. Detta beroende på att min rygg har varit lite ledsen på senaste tiden. För övrigt har jag nu kört knäckt-skämtet hela eftermiddagen men ingen tycks riktigt uppskatta det. Tråkigt tycker jag!

Förutom knäcktheten över knäcktskämtet så är jag glad idag. Det är nästan vår här på berget och jag var ledig idag. Wohoo.

Kan även passa på att gratta mormor igen, som fyller år idag! Grattis!

Nu ska jag återgå till Location, location, location på nian. TVkväll i mitt hjärta!!!


Elin

Kommentarer
Postat av: malin

hmm, knackigheten lat ju inget vidare, hoppas det forsvinner!

och angande mitt xx:ande sa kan jag bara saga sorry, det ar tydligt att jag inte ar en fullard gossip-bitch!

2011-03-17 @ 16:50:43
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0