Måndag

Idag har jag legat hemma som en annan döing. Gick upp tio och tog mig raka vägen till soffan, där jag låg tills Jonas kom hem halv fyra. Ja eller jag var ju i köket ett par gånger och på toan, men annars har jag och soffan haft en skön dag.

Jag har haft något som skulle kunna vara feber, och huvudvärk hela dagen så någon skola blev det inte. Istället har jag vilat/sovit/tyckt synd om mig själv.

Men den goda nyheten är att jag inte har lika ont i halsen längre. Wohooo! Hostan är fortfarande kvar dock. En annan god nyhet är att Jonas fårr Catching features till datorn igen, så nu kan jag återigen njuta av ljuden som spelet ger ifrån sig. Härligt.



Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0