Lördag

Kommer precis från en HCHF middag hos mamma och pappa. HCHF tänker ni, vad är det? Menar hon kanske LCHF? But no, HCHF ska det stå och detta står för High Carb High Fat. Det är nämligen så vi jobbar i vår familj. Körde en liknande lunch också.

Lunchen intogs dock inte hos mamma och pappa, utan på taxutställning. Bosse och Felix var inte så väldigt vackra idag utan kom trea och fyra. Tilläggas bör kanske också att det bara var fyra med i klassen. Men det var trevligt, trots att det var lite segt. Det som var tråkigast var att jag inte fick några superbilder, både beroende på att jag var tvungen att köra megaISO och på att jag och Sigma-objektivet inte lärt oss hantera varandra.

Här är i alla fall en bild på manstax Felix.



Och en på båda fluffarna in action, som man säger.




Nu ska jag tagga till morgondagens Måsenstaffet. Wohoo!

Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså ingen av oss är så där fula på riktigt, den undre bilden är ju bara totalt vidrig. Bosse slickar sig om munnen och tänker på framtida HCHF måltider som ska förtäras....

2011-03-26 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0