Fredag

Idag har jag varit riktigt bra. Först kollade jag på Days, som om det fanns något annat val liksom. Haha.. Sen gick jag hem till da house för att hämta min bike. Det var ett mindre projekt, men nu står den här på balkongen nypumpad och premiärkörd.

När cykeln var hämtad och jag bytt jacka, eftersom det var pisskallt ute, så åkte jag till skolan. Grym rulle på vägen dit, och jag gissar på medvind. I skolan kollade jag hur länge man fick låna boken Projektledning, som Jossan ville låna men inte fick. Sen åkte jag hem. Trevlig friend jag är liksom.

Väl hemma pustade jag ut lite, sen diskade jag all disk och städade nästan hela lägenheten (här kan man tänka lite i samma banor som tidigare, trevlig girlfriend liksom). Jag hann inte med sovrummet innan jag var tvungen att gå iväg för att möta Jonas i centrum. Där hyrde vi Beck och köpte lite godis, mjölk och annat jox. Sen åt vi varsin våffla som Svenska kyrkan bjöd oss på (trevlig church liksom).

Nu är vi hemma, och Jonas verkar rätt nöjd med att lägenheten är ren. Jag är i alla fall det. Det enda som fattades nu är bara mattan som vi tycks ha förlagt någonstans. Kan inte hajja var den befinner sig. Den som har tips får gärna ringa och berätta.

Här är en bild på lite snödroppar jag tog i helgen. Bilden såg ut så här när jag tog den, har inte kört i photoshop alls. Promise alltså!




Elin
PS. Anledningen till de engelska orden är så att alla våra utländska läsare ska förstå (läs: Johanna, Malin och just för tillfället Klara)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah gött attt du blandar in lite engelska ord så att vi också förstår. Omtänksamt av dig!

2011-03-25 @ 18:18:05
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0