Onsdag

Idag har även jag trätt in i vuxenvärlden och påbörjat mitt sommarjobb. Har kammat in några goa vuxenpoäng idag. För det första gick jag upp vid sex, vilket var sjukt med tanke på att jag vanligtvis sover tills Days of our lives börjar tjugo över tio. För det andra kokade jag gröt (note to self: pröva mannagrynsgröten i micron imorn, spisen tog typ två decennium). För det tredje så har jag druckit två koppar kaffe utan att fika. Och för det tredje så har jag ju som sagt var jobbat.

Dessutom skaffade jag mig ett par ögonbryn igår. Känns himla spexigt att det nu sitter ett par mörkbruna grejer ovanför mina ögon. Hade kanske kännts mindre ovanligt om de var jämnt färgade, men det är sånt man får ta. Till ögonbrynen har jag nästan kollat på hela säsong ett av Pretty little liars på tre dagar. Har ett avsnitt kvar, vilket är rätt bra jobbat.


Nu är det slut på dagens ordbajs.


Elin


Typ så här ser mina brynisar ut. ROLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0