Onsdag

Imorse (okej OKEJ, klockan var efter tolv) så fann jag till min stora glädje att syster min läst ut boken En flickfotografs bekännelser. Lyckan över en ny bok överglänste dock lyckan över vilken bok det var jag fann. Men min skepsis till trots, boken var högt över förväntan. Riktigt kul och bra skriven. 4 av 5 toasters till Bingo Rimer och Hugo Rehnberg.

Har utöver mitt bokläsande även hunnit med ett träningspass och systertax häng. För er som inte vet vad systertax häng är så innebär det att man hänger hemma med taxar och syster. Mycket trevlig dag med andra ord. Dessutom har jag nästan lyckats packa färdigt till helgens bravader, och i nuläget lutar söndagens klädval mot nedan visade klänning. Får bara hoppas att jag hittar en lika snygg brud att ha som tillbehör, men ryktet säger att det kommer vara så...




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0