Lördag

Har precis följt Joppes lopp i Norge. Tråkigt att han inte hade gsp, men jag chansade till mig vilka löpare han sprang brevid och föjlde dem istället. Smaaart.

Vuxenlivet går bra, och det är inte allt för läskigt att jobba. Missade bussen i torsdags på grund av en felplacerad turlista, men vuxen som jag är lyckades jag lösa det. Moget av mig att vara en sån problemlösare, både med missade bussar och missade gpser. Jag är verkligen bra på allt.

Här är en bild på en maskros i trädgården som man kan kolla på om man inte tittar på Paris Hiltons BFF Dubai som jag.





Elin

Kommentarer
Postat av: Åsa Wegstedt

Hej! vad trevlig dina poster verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! (: Ha en rolig vardag =)

2011-06-27 @ 20:24:18
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0