Torsdag du vet

Tekoppen är fylld, vattenflaskan lika så. Jag har bunkrat upp tillsammans med halstabletter för att klara mig igenom dagen. Förutom at påfyllnad kommer behövas ett visst antal gånger. Idag kom jag till jobbet straxt innan sju, det är skönt att vara här tidigt. Lugnt och skönt! Dock inte lika skönt att gå upp klockan sex när halsen värker. Det är min kära fader som har smittat ner mig med sina äckliga sjukbaciller som hade antastat honom förra veckan och nu har de anlänt till mig.

Idag blir det vanliga sysslor framför datorn, och däremellan ska jag klämma in lite jvm så jag är uppdaterad. Dags att återgå till hålcylindrar och avspänningskärl, med andra ord: tjänsten kallar!


Kommentarer
Postat av: Klara

ämeh vilken snygg bild!!

2011-07-08 @ 23:01:17
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: carin

hihi, visst är den :)

2011-07-09 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0