Måndag

Sitter och tittar på någon sorts fiskdokumentär. Älskar den här sortens dokumentär, så himla häftiga. Och nu menar jag inte det som i fotbollshäftiga, utan verkligen häftiga. Djurdokumentärer är nog bland det bästa man kan se på på tv. Dokumentärer över huvudtaget.

Har jobbat själv på kontoret idag, vilket ledde till att jag passade på att shakea loss ordentligt vid laminatorn. Gjorde nästan bort mig, men lyckades undvika att någon såg min show. Tror och hoppas jag i alla fall.

Var ute och gick med Jonas, mamma och taxarna också. Himla kul. Slapp regnet gjorde vi också, vilket var sjukt skönt. I likhet med Bosse gillar jag inte att vara blöt.




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0