Evelina

Igår efter klippningen blev det en långpromenad (då förkylningen inte tillåter någon löpning) med min rara vän Evelina. Nu har hon äntligen kommit hem efter en månads resande i USA, så nu får hon faktiskt se till att vara hemma och leka med mig tycker jag.

Det var jättespännande att höra allt hon varit med om i USA, och jag blev riktigt sugen på att åka dit. Efter promenaden fick jag mina röda converseskor som jag ska ha i Sexmästeriet i Lund, för endast 300 kr jämfört med 700 kr som de kostar här hemma i Sverige. Fet tvärt!

Jag fick även en liten USA-/födelsedagspresent. Två jättefina trosor och en bodylotion från Victoria´s Secret i en likadan påse. Så himla rar den där Evelina. Så nu har jag också en sån fin påse!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0