Etapp 4 ur Carins synvinkel

Först ut idag, närmare bestämt 8.33. Hade tänkt vara först i mål också men det lyckades jag ju inte med. Får bli imorgon istället. Medeldistans idag, min bästa kategori. Borde vara fler medeldistanser på oringen. Idag var jag grym, slog Elin på flertalet sträckor och utklassade henne på spurten. Äntligen spurtrevanch från igår. Något dåligt vägväl till någon kontroll men förutom det och ormen vid sjätte kontrollen har det varit en underbar orienteringsdag.

Nu ska jag plåstra om mina små söta, svullna, blodiga, blåsiga fötter som är fyllda med skavsår. Det kan de vara värda tycker jag och dessutom måste jag ju vara tiptop tills imorgon. Imorgon är det sista etappen och snart släpps startlistan inför jaktstarten, spännande! Kul att se hur många minuter och sekunder som skiljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0