Etapp 3 ur Carins synvinkel

Strålande sol och tropisk hetta har det nästan varit idag, härligt men varmt! Redan vid startpunkten fastnade Daniel Adams Rays låt "Lilla Lady" på hjärnbalken och trallade med i huvudet hela vägen. Ett störningsmoment kan ni tänka men istället hjälpte det mig att hålla en bra springtakt. Trodde jag skulle vara dö trött idag pga att jag var så seg i förr går men tvärtom var jag pigg som en loppa idag.Vilodagen måste ha gjort sitt. På den långa vägvalssträckan på banan sprang jag om flera styckna i skogen gamla som unga.

Tyvärr så klantade jag till det på andra kontrollen och gjorde ett parallellfel vilket resulterade i en 3 minuters bom. Inte väl behövligt för den totala tiden. Men om jag bortser från tvåan så sprang jag riktigt bra. Dock lyckades jag snubbla på upploppet och jag skyller enbart på detta då Elin vann spurten över mig idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0