Torsdag

Idag har jag suttit sex timmar i samma sal och lyssnat och läst geologi. Så just nu är jag fylld i huvudet med jordarter, sand, morän och massa annat härligt. Efter skolan idag tog jag med mig min käre grabb ut på en springtur vilket var behövligt! Imorgon är det äntligen fredag, och på lördag är det alkoholutbildning för att få alkohol-cert. till sexet så jag får servera alkohol. Nu till kvällen ger jag er en bild på Jonas som är väldigt gullig när han lagar mat, dessutom var han ännu gulligare idag då jag hade glömt min mobil hemma och när jag kommer hem från skolan har jag fått ett sms från Jonas där det står: Hej, du glömde din telefon här hemma. Hahaha, söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0