Söndag

Just nu befinner jag mig i soffan på vila efter en hård dag. Började med att gå upp(bara det liksom!), och sen sticka ut och springa lite efter mycket om och men. Väl hemkommen var det lunchlagning som gällde. Sen tog vi en prommenad till centrum för att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår (Salt med Angelina Jolie, rätt bra)(fail dock eftersom vi råkade hyra blueray först och det funkar ju inte så bra på dvdspelare).

När vi kommit hem så gjorde jag en sats pizza deg, och sen städade vi klart lägenheten. Nu är det fint, men apa va tråkigt det är att städa alltså. Men det kanske är värt det.

Nu har vi precis klämt pizzan, och sitter och väntar på bättre tider. Trött är jag i alla fall. Dagen var jobbigare än det lät som att den var.


Vill ha lite sånt här väder, är less på halkan och snögeggan nu.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0