Måndag

Idag börjar jag med NekA och makroekonomi. Ska bli spännande, tror jag. Just nu sitter jag dock och spanar på Rachel Ray i väntan på Days of our lives. Det är det bästa med NekA, jag kommer kunna kolla på Days varje dag om jag vill (YES!).

Igår firade vi Jonas här på berget. Eftersom han inte var hemma i lördags när han fyllde år så fick det bli så. Han fick en trevlig skjorta av sin bror (som fått experthjälp att välja och köpa), och säsong ett av How I met your mother och Big bang theory från mig. Dock har han inte fått dessa än eftersom de är påväg i posten. Hur som helst, vi firade med muffins, eller ja, nu är jag ju bloggare så jag kanske måste skriva cupcakes.. Ja det gör jag. Vi firade med cupcakes och Jonas med lite tårta. Sjuuuuukt trevligt.


Wohoo, tårta!


Elin


Kommentarer
Postat av: Klara

Men skojja inte vad gott!!!

2011-01-24 @ 17:40:04
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0