Lördag

Nu är tenta veckan slut och jag är glad. Mest för att den är över, resultatet vet jag inte än. Idag har jag varit på skidkurs med min mamma och 20 andra Tullinge SK människor. Så nästa vecka på söndag kommer jag vara asbra på att åka skidor.

Igår fick jag även hem min kamerafjärr, så den provkörde jag idag. Det gick rätt bra, speciellt när jag började tänka på top model. Apropå tol model så fick jag idag hem en present från andra sidan havet och Johanna. Ett nummer av Seventeen magazine och en väska från Forever21. Tidningen var för att jag "är det största top model fanet" som Johanna känner. TACK :D



Så här såg det ut när jag top modelade mig. Nu ska jag snart till klubbstugan igen för tjejmöte. Adios

Elin

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skulle helt klart platsat i tidningen!

2011-01-22 @ 19:36:10
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0