torsdag

Det är så skönt att vara nyduschad och precis ha tvättat bort ansiktsmasken. Så nu sitter jag här i soffan insnurrad i min rosa "lurvfilt" och känner mig riktigt fräsch, kanske rent av lite nyfödd efter en slitsam vecka. Jag vet att det är en dag kvar av skolveckan men det är ju fredag och den brukar alltid gå snabbt, för då "slipper" man plugga efter skolan. Denna vecka har mest tagits upp av kiltsyning. Men nu äntligen är kilten klar! För mig och Magdalena tog det cirka åtta timmar att fixa våra kiltar med alla flikar, fållor och strykningar. Och på Lördag är det dags att inviga den då det är storskifte. Sen blir det mer intensiva aktiviteter med kilt och hela utstyrseln då vi officiellt tar över som v-sektionens sexmästeri efter helgen, det kommer bli hur kul som helst!
Jag ska försöka visa er en bild sen i framtiden så ni får se hur snygga vi är! Nej nu dör datorn snart och teet kallnar.
Lev väl/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0