Torsdag

Idag har jag återigen varit i skolan. Nu sitter jag hemma och funderar på att dra igång middagen, som för övrigt kommer att bli potatis och purjolöks soppa. Blev så inspirerad igår när Carin smsade och frågade efter receptet att jag lyckades övertala Jonas till det idag.

Igår ja. Då var vi ute och sprang Mila by night. Det var kallt uta bara den(minus sju) och mörkt. Ja klart som korvspad att det var mörkt, eftersom det heter Mila BY NIGHT. Liksom night, det borde man ju hajja. Det gick väl helt okej för mig. Är ju inte riktigt i samma form som de andra i klassen, vilket resulterade i en mycket hedersvärd sista plats. Trots detta är jag nöjd, eftersom jag inte vek ner mig trots att jag sprang själv hela vägen.

Jaja, nu är det tvtittande och matfunderande.

Elin


Så här såg jag typ ut när jag kom hem, det blåser någon sorts storm här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0