Tisdag

Sitter nu i mitt hem och tittar inte på Days. Det är ju tråkigt, men jag vet inte om jag törs koppla in tvn när det är folk här som jobbar med våra fönster. Vi får se, det har  ju precis hunnit börja.

Idag gick jag upp tio i sju för att fönster människorna skulle komma. Det var inte så trevligt. Dessutom har jag tvättat sedan klockan sju, så jag är lagom happy nu. Tvätta är en av mina sämsta sysslor här i huset. Tänk då tvätt plus att gå upp helt vansinnigt tidigt. Inte alls min grej. Men men, nu är det nästan gjort. Två maskiner kvar att hänga när jag fått upp dem till lägenheten. Yeah!

Ikväll blir det träning, men vi får se vad jag vågar mig ut på. Kanske intervaller, kanske inte. Just nu känns det som inte men det är för tidigt att säga något.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0