Tänk positivt!

Just nu känns livet orättvist. Min tandvärk drar ner både mitt humör och min ät-förmåga. Plugget tar all min tid, skoltid som ledig tid. Dessutom tvingas jag att kolla på Champions League. Eller jag kan i och för sig byta rum så jag slipper se på det, men jag är för trött för att resa på mig. Jag kanske gnäller för mycket, men det är mest för att all tid bara försvinner samtidigt som nya uträkningar, formler, metoder och tal i Linjär Algebra gör det motsatta.

Sen är jag lite orolig för hur jag ska få ihop tentapluggvecka med skid-vm på tv? Detta känns som en dålig kombination, då skidorna kommer överta min pluggtid. Just nu känner jag att mina problem är enorma.
Nej men för att vara lite positiv så har iallafall min grupp klarat av alla projekt i skolan! Himla bra kämpat. Förresten så kommer Ercan hit på Torsdag, det är ju också en liten ljusglimpt i dessa tider.
Dessutom ger jag er en himla fin bild också.

Kommentarer
Postat av: Klara

åh, nu fick jag också lite glädje mitt i allt helvete. har så jävla ont att jag bara vill gömma mig och vakna upp i sommar någon gång.. hoppas din tandvärk går över snabbt!! tänker på dig! PUSS

2011-02-22 @ 20:44:02
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0