Papapapapapapapaniiiiiiiiik

Idag känner jag ett stort hat till makroekonomi. Eller nej, jag känner ett enormt hat. Ett så stort hat att jag inte klarar av att kolla på det jag ska göra, för det leder till diverse panikutbrott. Så istället för att få panik gör jag som Robyn. Alltså dancing on my own och inte keep this fire burning. Det ser fruktansvärt ut, men det känns bättre.

Jag ska snart ta tag i övning tre, eftersom övning två fick mig till panikutbrott nummer ett. Hoppas på lite vänligare frågor, men jag vet att så är inte fallet. Tur att vi gjort dessa i grupp tidigare så jag har något att kolla på när paniken bryter ut. Inte för att det har hjälpt hittills, men det sista som dör är ju som bekant hoppet (ehhh?).


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0