Onsdag

Har liksom inte gjort så mycket idag eller igår. Höjdpunkterna var gårdagens intervaller som jag faktiskt deltog i, och dagens omtenta resultat (g med 20.5 poäng, 3.5 från vg yeah).

Imorn är det skola igen. Ska verkligen anstränga mig för att tycka att makroekonomin är rolig, men jag känner mig lite skeptisk till att det är möjligt.

Gjorde ett försök till lite självporträtt tidigare, men insåg att jag hade samma klänning som senast och blev då genast lite omotiverad. Speciellt när jag inte hittar någon som känns riktigt rolig att lägga upp. Jag får väl göra ett nytt försök imorn antar jag. Måste passa på innan fönsterbytar människorna kommer hit och börjar pilla. Kan roa lite med denna sålänge. 

 




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0