Onsdag

Har noterat lite klagomål gällande mina fikabilder. Men Klara och Linnea se det så här, alla här på bloggen är som en enda stor familj. Det är som att gå runt hemma när man är med på bloggen; inget att frukta! Så njuuuuut!

Idag funderade jag på att gå upp vid tre med Jonas, men sen tog jag mitt förstånd till fånga och somnade om. Vilket var tur, eftersom jag känner mig rätt trött nu. Jag kan liksom bara tänka mig vad som hänt om jag gått upp tre.

Kan passa på att blogg-gratta Karro också, eftersom hon tog körkort häromdagen! Wohooo!


Som sagt var, en enda stor familj...



Elin


Kommentarer
Postat av: kungkarro

Haha Tack Elin:P Jag håller med, här ska man inte skämmas, detta är ju min bästa sida:P

2011-02-16 @ 23:53:36
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0