Måndag

Jaha då var det ännu en ny vecka, vilket innebär att tentaveckan närmar sig ännu mera. Detta medför att tentaångesten börjar smyga sig på. Så i veckan väntar mest mysiga pluggkvällar och där emellan ska det blandas lite asfalt i labbet. Kan bli kul!
Tyvärr mår jag icke så bra i dessa tider, då mina visdomständer ställer till det för mig. Jag har återigen fått ont i en av de rackarns tänderna så det blir rinnande föda och värktabletter för hela slanten. Så om ni har några tips på rinnande föda är det bara att höra av er, Klara du kanske har något bra? ;)
Jag kom på att på lördag är det ju förresten Håkan som gäller i Malmö så det ska jag längta till och tänka på i veckan när plugget känns för jobbigt. Nej nu är det dags att fixa frillan sen cykla till skolan och E-huset där största delen av dagen kommer tillbringas.
Lev väl! /Carin

Kommentarer
Postat av: Klara

haha ja jag är ju lite av en expert på den fronten numer.. Jag vet ju inte riktigt hur illa det är för dig men jag försöker ju tvinga i mig lite mat även fast det gör skitont. Men risi frutti är bra, och piggelin, och sånna där provivadrycker (blåbär är min favvo). Sen dricker jag måltidsersättning från apoteket för att få i mig lite kolhydrater & protein, men det kanske är lite överkurs.. ;) Hoppas smärtan går över snart för din del! Jag är inne på dag 5 och börjar mer eller mindre bli galen. PUSS

2011-02-21 @ 12:28:58
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0