Måndag

Igår var jag inne i stan och fikade med Klara och Linnea. Det var mycket trevligt. Enda failet var kaffegrejset jag drack som inte smakade så himla roligt. Men som sagt var, trevligt ändå.

Idag har jag skolat mig och tränat mig. Träningen var jobbig, och vansinnigt svettig. Jag skyller på tröjvalet och kör en annan variant nästa vecka.

När jag kom hem från träningen väntade middag som Jonas gjort. Det var gott och mysigt, eftersom han hade tänt ljus också. Hade jag varit Alex Schulman hade jag delat ut det mycket ovanliga betyget fem plus till Jonas. Eller om jag varit Brun Mars och om Jonas varit en tjej hade jag sagt sagt "'Cause girl you're amazing!"

Hur som helst, så här såg det ut när vi fikade. Dock får det bara bli bilder på Klara och Linnea, eftersom jag såg ut, som Linnea så vackert beskrev det, som en "whitewale"...








Elin

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha! Jag ser ut som en kysk prästdotter med kragen knäppt upp till hakan!

2011-02-15 @ 18:22:52
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Linnea

Titta vem som fann er blogg! Haha, Elin ofta du lägger upp en sån het bild på mig och "sexy-eyes" looken av Klara... eller försöker iaf? Jag är smickrad.

haha anyway, vilken skön blogg!

2011-02-15 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0