Fredag

Idag har jag samlat vuxen poäng för fullt. Först gick jag upp när väckarklockan ringde, vilket kanske inte ger så mycket poäng egentligen men jag väljer att ta med det ändå. Sen åkte vi och storhandlade, ganska många poäng. Och till sist har jag precis sagt upp vårt bredband, mest poäng. Vi får se om jag tar tag i disken också, men just nu känns det som överkurs.

I helgen får jag se vad vi hittar på, men jag vill göra något kul. Helst av allt skulle jag vilja åka till Skansen, men det är ju vinter nu och jag vill att det ska vara sommar eller i alla fall vår när jag åker dit. Och så vill jag att det ska finnas massa nya djur, och de kommer ju inte förän i typ april så.. Lyckas kanske lura med Jonas på något äventyr ändå.




Vi kör en bild på Felix idag, så blir Malin kanske glad.


Elin

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mannarnas manligaste manstax tycker att det är supermysigt att chilla på golvet fastän han har cirka 25 stoppade ytor att nyttja för det syftet.

2011-02-25 @ 13:19:46
Postat av: Phillipelina

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-06-20 @ 13:56:25
URL: http://phillipelina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0