Onsdag

Sitter och slöar efter dagens Mila. Gick bättre än förra gången, eftersom jag inte missade i närheten lika mycket. Gjorde två små D12 bommar, men lyckades styra upp det relativt fort och klarade mig. Mamma vann, duktig som hon är. Med en minut dessutom.

Igår bokade jag biljett till Carin och Lund i januari!!!! Så himla seg har jag varit med tanke på att de bott där i lite över ett år. Men nu blir det alltså äntligen av. Det ska bli så himla kul tycker jag! Träffade ju Carin jämt förut och nu sjuuukt sällan, så jag ska vara riktigt jobbig under mitt besök så vi hinner tröttna lite på varandra, hehehe.

Klippte mig igår också! (Hey big spender typ) Fick ingen super bra bild, men det var mest för att jag inte tittat på något Top Model och saknade inspiration. Detta var den snyggaste

 



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0