Onsdag

Jag säger som Carin jag; jättekul med jullov. Fick det idag och känner mig lite nöjd, även om det verkar som om alla fått det före mig. Lite orättvist kan det tyckas, men så tänker jag på min kära syster som skriver tenta på torsdag och känner mig nöjd för att det itne är jag.

Hade en kul kväll på jobbet igår när det kom in två jättearga människor. Det var sjukt kul, även om man inte får skratta åt folk som är arga (men det är lugnt, för jag gör det bara i smyg). Hoppas dock på att det blir en avslappnande afton imorn.

I söndags skulle Jonas och jag vara ambitiösa och fota ett julkort. Det blev faktiskt ganska fint och jag kan ju inte visa det i bloggen eftersom jag måste ha det som en överraskning. Men en annan fin bild vi fick till var den här



Elin
PS. (PS verkar förresten vara min nya grej. Näst efter att skicka sms i list-form) Blev lite småtrackaserad över min frisyr som tydligen fick mig att se ut som Peter Magnusson när han imiterar kronprinsessan. Tack? (Och nej, har inte kommit över det än....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0