Måndag

Är helt körd efter kvällens träning. Eftersom jag var sjukt ambitiös i början och tog i galet mycket, så höll jag på att dö lite i slutet. Men jag lyckades överleva och ta mig hem till Jonas och pannkakorna, och nu befinner jag mig på min standardplats i soffan.

Imorse var det uppstigning vid kvart i sju för avfärd in till sta för att genomföra ett metakolintest. Hade tydligen "mycket bra teknik" när jag andades, vilket känns bra. Men vi konstaterade att det förmodligen berodde på att jag är idrottare och idrottare är bättre på att ta instruktioner. Fast jag är ändå nöjd. Nu återstår bara att vänta på att doktorn ska ringa.

Imorn ska jag lämna lite blod på vårdcentralen för att kolla kalium, järn och något annat okänt som de inte kunde fixa fram senast jag var där. Känner mig verkligen som en hypokondriker som springer ut och in på vårdcentralen och gör massa tester. Det kommer förmodligen sluta med att jag får bacill-skräck och vägrar lämna mitt sjukt välstädade hem. Hahaha!


Hittade den här söta bilden på Carin



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0