Tisdag

Nu sitter jag i fröken Perssons äggstol och chillar. De- de e nice, som Andreas skulle sagt.

Idag gick jag upp klockan kvart i sex för att käka lite frulle och göra mig snygg, för kvart i sju kom Josefin och hämtade mig. Bilen tog oss upp på Essingeleden där vi satt ett tag. Kvart över sju fick vi sms som sa att Julia och Johanna landat. En halvtimme för tidigt. När vi hade en halvtimme kvar till Arlanda. Värt.

Verkade dock ändå bli en lyckad överraskning, trots att vi var lite sena. Hade deras flyg varit i tid så hade vi varit där perfekt, men tji fick vi.

När Julia och Johanna var upplockade så åkte vi till stan och träffade Karro. Sen utförde vi diverse ärenden och sedan landade vi här. Har faktiskt pluggat lite, och känner att jag trots min knackiga ekonomi-engelska så har jag fattat en del.

Damerna Persson!



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0