Måndag kväll

Jag märker att det bara tycks vara Carin som håller igång bloggen med inlägg idag, så jag kan ju inte vara sämre.

Idag har jag varit en skitbra student och aktivt deltagit på en föreläsning och köpt en bok. Tänkte först låna den, men vet med mig att jag inte kommer att läsa den då. Tänkte att om jag köper så kanske jag får dåligt samvete för att jag inte läser den. Det har i och för sig aldrig hänt förut, men någon gång måste ju vara den första!

Efter skolan taxade jag taxarna och läste 10 sidor i Microeconomics (se bokköp ovan). Aha, tänker ni. Det hjälpte alltså att köpa boken eftersom hon läste i den. Men njaa, det har ju hänt flera gånger förut att jag läst 10 sidor och sen inget mer. Det är liksom det som är problematiken.

Jag och taxarna chillade sedan galet, tills klockan blev kvart över sex och vi tog en tripp igen. Sedan gick jag och min ömma moder till centrum för visning. Rätt nöjd. Kom hem och gjorde dubbel sats pannkakor och kollade på tv lite. Stekte sedan pannkisarna och har nu ätit med Joppe da man.

 



Känner mig lite så här nu. Dags för en dusch tror jag, för imorgon ska jag upp i gryningen.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0