Måndag

Här sitter jag helt arg, eftersom jag efter att ha kollat på halva I am number four skulle spola tillbaka lite som jag missat och då kommer tillbaka till början. Sen går det bara att kolla därifrån vilket innebär att jag måste se halva filmen igen. Detta suger lite eftersom det inte alls var någon Easy A klass på filmen, men jag ändå vill se klart. Gaaaah!

Imorn ska jag och mamma köra Tiomila repet, och jag håller alla fingrar som jag möjligen kan hålla för att hon ska vara frisk imorn. Annars blir det bara jag, och det är svårt att springa båda sträckorna eftersom sträcka 2 startar tio minuter efter sträcka ett.

Nu måste jag försöka få filmen att samarbeta, annars kommer jag vara angry bird hela kvällen....

 
Elin


Här är en Happy bird


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0