Lillördag

Nu är jag vaken och sitter nedtryckt i VA-teknik böckerna, detta kombinerar jag med lite Chaite vilket inte är helt fel. Om mindre än två veckor är jag äntligen hemma hos mamma och pappa för lite påsklov. Jag längtar verkligen hur mycket som helst till att få komma hem till Kapplandsvägen och bli lite ompysslad. Denna gång blir det även en långvisit hemma istället för bara en helg, eftersom jag har påsklov i tre veckor eftersom att jag slipper göra någon omtenta! Yes!

Klockan ett ska jag iväg till skolan idag för att dra en snabbpluggis med Magda innan det är dags att dra på sig kilten och converseskorna och jobba med sexmästeriet. För ikväll är det temasläpp till nollningen, detta vill man inte missa! Igår var jag ju förresten på phaddermiddag vilket var himla mysigt. Vi åt, snackade, skrattade och körde femkamp. Vi blev indelade två och två i lag och kämpade hårt om vinsten. Självklart vann jag och Patrik, vilket kanske var bra för annars hade jag blottat min "dåliga förlorar sida". Känns bra att ha en sådan härlig phaddergrupp!
Nej, plugg var det nu. Hoppas er onsdag blir bra, och glöm inte att det är Lillördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0