Friday!

Elin du kan lite på mig, jag ska ta hand om bloggen och bloggandet medan du är och springer på Gotland.
Idag börjar mitt påsklov, och påsklovet varar i tre veckor. Hur nice är inte det? Så jädra gött. Hade egentligen kunnat åka hem idag men inväntar tills Jonas får påsklov sen måste jag flyttpacka lite också så drar hem på Tisdag.
Imorgon blir det en Malmötrip och om en timma ska jag iväg och jobba på "Moroten och Piskan" (en restaurang). Så det blir servering hela kvällen och natten, jag kommer bli så rik!
Innan idag var jag dessutom ute och sprang en hel timma, det var inte igår jag gjorde det kan jag säga. Jag sprang till Botaniska trädgården där jag mötte upp Magda, sen sprang vi runt i Botaniska vilket var himla mysigt i det underbara vädret. Hoppas er Fredag blir grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0