friday

Idag mår jag lite bättre, så med en lugn dag med massor av te och halstabletter hoppas jag bli frisk tills imorgon och kunna springa tiomila. Det kan nog behövas en och annan ipren också, men sen hoppas jag vara fit for fight. Kom nyss hem från konsum med en ananas rikare, så snart blir det fruktsallad i stora lass.

Just nu ligger jag och Essy ute på verandan och steker, eller Essy ligger mest i skuggan men hon sällskapar med mig iallafall. Bäst att passa på att ligga i solen innan mamma kommer hem och säger åt mig att sluta sola, för solning är inget bra när man är sjuk. Visst, jag förstår att det är dåligt men hur kul är det att sitta inne i huset när det är stekande sol och blå himmel?

Dessutom har jag ju boken "Energismarta småhus för ingenjörer" att läsa, så till detta behövs nog lite frisk luft så jag inte somnar. Har förresten nästan helt bestämt mig för att se Maggio när hon kommer till Lund. Hennes nya skiva är en riktig guldklimp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0