En lång Fredag

Då är denna långa Fredag snart över, och idag har jag varit mycket effektiv. Hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen har jag hjälpt mina föräldrar med att måla altanen. Så nu har jag träningsvärk i armen och vita färgfläckar lite här och var. Mitt i altanmålningen bakade jag och mamma bullar dessutom.

När allt var klart kände jag att det var dags att bränna bort lite godis och alla ogräddade bullar jag ätit, så då blev det ett härligt interallpass i solskenet. Nu sitter jag varm och trött på mitt rum med intorkad svett och ska snart hoppa in i duschen för ikväll blir det hemgång till familjen Järvinen, där jag äntligen ska få träffa Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0