Onsdag

Idag har jag jobbat på Eklidskolan. Först var jag med en etta, sedan jobbade jag på fritids. Detta var mycket spännande, och jag känner mig mycket duktig.

Sedan har jag pluggat lite och ätit middag hemma, eftersom jag inte orkade laga något själv efter en så hård dag. Dessutom ville jag umgås lite med min kära familj som saknar mig så hemskt mycket nu när jag inte bor hemma. Eller jag hoppas i alla fall att de gör det, annars tänker jag aldrig mer lägga upp taxbilder i bloggen.

Nu sitter jag och roar mig framför efterlyst, och är sjukt sugen på en fet påse godis eller en fet Ben & Jerry. Och jag kan inte få varken eller, eftersom affärerna är stängda och det inte finns B&J i hela Tullinge.  Wääääääääää!




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0