Min kära lilla matberedare

Jajemen, det gäller att passa på nu innan vi får hem Jonas crew på middag. En middag som kommer att bestå av hemgjord pizza, något som kräver att man gör deg till pizzan. Detta brukar ju vanligtvis vara väldigt tråkigt, men av mamma och pappa fick jag en matberedare i studentpresent. Denna har fram tills idag stått i skåpet oanväd eftersom jag inte bakat något, men idag fick invegs den.

Och jag är frälst! Den är helt fantastisk. Tyst och snäll, ungefär som en My Little Pony (du säger ingenting min kära lilla pony...). Och en sån fin deg det blev (haha, vem försöker jag lura, jag kan inget om degar). Men hur som helst, tack mamma och pappa!


Ahhhh!


Jonas gillar också min matberedare!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0