Hoho

Idag drog den fjärde och sista nollningsveckan igång. På fredag är jag inte nolla längre utan etta. Vilket känns både roligt och tråkigt. Jag har hittills haft en grym nollning, och jag har lyckats träffa grymt sköna och härliga människor samtidigt som jag blivit rejält förkyld och sjuk men vad gör det när alla andra också är det?

Det har varit jätteroliga och galna aktiviteter med allt från sittningar till nollelördag, full rulle varje dag. Min faddergrupp, som förövrigt är den bästa, fick nolleuppdraget att vara cheerleaders under nollningen vilket innebär att vi ska heja på vår sektion, helt enkelt skrika, sjunga och bygga mänskliga pyramider så mycket som möjligt. Nollningsperioden har helt enkelt varit helt galet bra hittills! I love it!

Den översta bilden bjuder på min kära vän Mägdis som varit mig trogen under dessa veckor, sen har ni mig och bredvid mig en av våra underbara faddrar, vid namn Steffi (Stefan).
Den understa bilden bjuder jag på för att visa vad vi är bäst på helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0