Söndag

Det har varit en fullproppad helg, och jag har varit mycket aktiv. Nästan i alla fall. Idag har jag nog varit det.

Igår var jag hur som helst ute i Saltis hos Malin på middag med brudarna. Det var mycket trevligt och vi bjöd oss själva på trerätters! Inte dåligt inte.

Idag har jag varit i Sickla och shoppat. För min del blev det bara nagellack, men de andra went crazy! Oerhört trevligt det också.

Nu ska vi snart hem till mamma och pappa på tacoafton, eftersom de inte kom till oss i fredags på samma sorts afton. GOOTT!

Så här såg det ut igår








Elin


Kommentarer
Postat av: Klara

fan va fint! den där bruschettan ser ju inte nådig ut...

2010-10-17 @ 19:25:25
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Kungkarro

hell yeaa! Myspys med brudarna. Måste vi göra om:)

2010-10-17 @ 20:58:10
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ser jattefint ut tjejer:)

2010-10-17 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0