Fredag

Idag har jag varit ute på prommis med Jonas och sedan åkt in till stan för att lämna in min stackars kamera. Den är ledsen, och jag med. Dock fick den åka på provtur innan jag lämnade ifrån mig den. Det såg ut såhär på örnberget idag(efter lite försök i photoshop)(här syns också varför både jag och kameran är ledsna):



Efter inlämningen åkte jag hem till Perssons för en fika och sedan bar det av hemmåt igen för att göra middag då hela familjen Leandersson tittade in för knappt två timmar sedan. Det som bjöds var älgfärsbiffar med fetaost, klyftpotatis, tzatsiki och tomatsås. Himla avancerat alltså.

Nu ska jag titta på tv och sedan sova för att ladda inför tredje sträckan imorn. Jag springer för Tullinge lag fyra, och vi ska spöa skiten ur de andra fyra lagen. I alla fall ur tre av dem.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0