Söndag

Just nu tvättar vi för första gången sen vi flyttat in i tvättstugan (på inrådan från mamma). Det kändes mycket bra, tills vi upptäckte att det finns två stycken nummer 98 (vår lägenhet) och att en av dem stått på den 14 VARJE månad förmodligen sen i maj. Sorry för detta alla grannar som förmodligen inte läser bloggen.

Tidigare idag sprang vi Golden Rings vid Hellas klubbstuga. Jag och pappa, team Spik på, mötte mamma och hennes lagmedlem i team Mer ol. Tyvärr kan jag meddela att Spik på inte vann, men detta tror jag berodde på det åldersförsprång som Mer ol hade (man fick bounssekunder för antal år under 21 och över 35).  Jag är i alla fall nöjd med mitt lopp.

Någon som inte var så nöjd var Bosse. Han uppskattade inte riktigt att det var ungefär 10 grader.



Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0