Jag lever

Hej allihopa! Nu var det så länge sedan jag skrev här så kommer knappt ihåg vad jag har berättat.
Just nu för tiden går min hjärna på högvarv med massor av plugg och andra studenttankar. Jag har iallafall
klarat min livs första riktiga tenta, YIHA! Känns riktigt skönt att vara en av de 65 % som kirrade den. Så nu kan jag lämna B1an bakom mig och blicka fram till nästa tentaperiod då B2an och juridiken ska skrivas.

Stress och hets, med a lot of plugg i dagarna, men det är väl så det är om man nu någon gång ska bli civilingenjör. Men jag ska försöka blogga lite mera. Trots mina stressiga dagar har jag hunnit springa en sväng idag och tro det eller ej men det gick faktiskt sjukt bra, jag sprang som aldrig förr. Det var både roligt och gick skitfort. Så nu ska jag nog ta mig tid att börja springa lite så jag snart kan kuta ifrån Jonas.

Nej nu är det dags att hoppa in i dushen, och efter det tänkte jag kolla på tv, men nu kom jag på att det är tisdag idag vilket innebär "dålig-tvdag", så det blir nog ytterligare två timmars juridikplugg idag. Då kan jag somna ikväll och vara nöjd med en elvatimmars pluggdag. Underbart!

Ciao/ Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0